اسلایدر

بازيکنان چلسي خواستار ماندن دي ماتئو شدند
هواداران چلسی

برخي از بازيکنان و چهره هاي شاخص باشگاه فوتبال چلسي انگليس بعد از صعود اين تيم به فينال ليگ قهرمانان اروپا خواستار ماندن 'روبرتو دي ماتئو' به عنوان سرمربي دايمي تيم شدند.

چلسي سه شنبه شب با رهبري مربي موقت خود موفق شد بارسلونا را مغلوب کند و راهي فينال مونيخ شود.



دي ماتئو ايتاليايي بعد از اخراج ''آندره وياس بوآس'' کمتر از هشت هفته است که هدايت چلسي را بر عهده گرفته است و در اين مدت توانسته تيمش را به فينال جام حذفي انگليس برابر ليورپول و همچنين ليگ قهرمانان اروپا برساند.



''رومن آبراموويچ'' مالک روس باشگاه چلسي سه شنبه در نوکمپ حضور نداشت اما قصد دارد در مورد وضعيت آينده دي ماتئو در تابستان تصميم بگيرد يعني به محض اينکه مشخص شود چلسي از طريق ليگ برتر و يا از طريق قهرماني در اروپا مي تواند به مسابقات سال بعد ليگ قهرمانان صعود کند يا نه.



''لوران بلان'' سرمربي تيم ملي فرانسه و ''پپ گوارديولا'' سرمربي بارسلونا از ديگر گزينه هاي او براي مربيگري تيم چلسي هستند.



اما دي ماتئو که اوايل فوريه گذشته از وست برومويچ اخراج شد، به خاطر شيوه اي که در هدايت چلسي به کار گرفته مورد تحسين برخي از مديران باشگاه قرار گرفته است.



''ران گارلي'' رييس اجرايي باشگاه چسلي در مورد او گفت: ما روبي را تا پايان فصل انتخاب کرده ايم و او کارش را فوق العاده انجام داده است اما هنوز هم سر حرف خودمان هستيم و براي تصميم نهايي تا آخر فصل صبر خواهيم کرد. اين به نفع همه است.



تعدادي از بازيکنان چلسي نيز بعد از بازي در نوکمپ به تعريف و تمجيد از دي ماتئو پرداختند.



''برانيسلاو ايوانوويچ'' در مورد او گفت: سرمربي کار بزرگي انجام داد. او همه چيز را تغيير داد. افکار ما را عوض کرد، از ما حمايت کرد، به ما اعتماد کرد و به نظر من شايستگي چنين نتيجه اي را هم داشت. هيچکس فکر نمي کند او کارش در اينجا تمام شده باشد. تا پايان صبر خواهيم کرد اما درحال حاضر همه از حضور او خوشحال و راضي هستند.



دي ماتئو در 15 بازي که هدايت چلسي را بر عهده داشته، به 10 برد و فقط يک شکست دست يافته است اما براي رساندن چلسي به جمع چهار تيم نخست جدول ليگ برتر بايد همين شرايط را حفظ کند. اين تيم با توجه به چهار بازي باقي مانده تا پايان فصل در حال حاضر ششم است.



''فرانک لمپارد'' در مورد اين مربي تصديق کرد: نمي توانم آنچنان که بايد در مورد او صحبت کنم. کاري که او انجام داده به هيچ عنوان تصادفي نيست. او جوي را به وجود آورده که در آن بازيکنان مي خواهند بازي کنند. فضاي بين اعضاي تيم بسيار شاد است و اين را مي توان در نتيجه ديد. نتايج دروغ نمي گويند. اما باشگاه تصميم مي گيرد و بايد تا تابستان منتظر بمانيم گرچه کار او باورنکردني بوده است. بازيکنان که در تيم بودند اما دي ماتئو آنها را با هم متحد کرد و موجب شد که مثل بارسا يا تيم هاي ديگر نتيجه بگيريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:بازیکنان چلسی,دیمتئو,عکس,چلسی,لمپارد,ایوانوویچ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری