اسلایدر

رامیرس: این بازی نبرد گلادیاتورهاست
هواداران چلسی

ستاره برزیلی معتقد است که تیمش می تواند به فینال راه یابد ولی باید نهایت تلاشش را در بازی با تیم کاتالان به کار بگیرد

رامیرس، بازیکن میانی باشگاه چلسی در صحبتهایی اعلام کرده که هنوز کار چلسی در بازی با بارسا به اتمام نرسیده. این درحالی است که دیدار رفت دو تیم درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بابرد 0-1 چلسی به پایان رسید و این دو تیم سه شنبه شب در دوربرگشت درمرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار خواهند گرفت

در بازی رفت دیدیه دروگبا برای چلسی گلزنی کرد و این روزها خیلی ها چلسی را مدعی صعود می دانند. اما رامیرس نظر دیگری دارد. رامیرس معتقد است که با وجودی که چلسی شانس زیادی برای صعود دارد، اما تیم بارسلونا هم شانس کافی برای صعود دارند

 

رامیرس که پیش از این در بنفیکا بازی می کرد روز یکشنبه به روزنامه سان گفت:« فشار برروی بارسلونا خواهد بود. آنها باید گل بزنند ولی شرایط ما به نحو دیگری است. بارسایی ها ما را نمی ترسانند. بارسا شکست ناپذیر نیست. ما این را در استمفورد بریج نشان داده ایم. ما گام اول را برداشته ایم ولی برتری ما جزئی است. بارسا هم مدعی صعود است.»

این درحالی است که بارسلونا شنبه شب در دیداری خانگی در ال کلاسیکو مغلوب رئال شد و بدین ترتیب عملا شانس قهرمانی در رقابتهای لالیگا را از دست داد.

رامیرس درادامه درمورد شانس تیمش در بازی با بارسا، به ویژه در صورت حضور دروگبا در میدان صحبت کرد. دروگبا به دلیل مصدومیت شانس حضور در بازی با آرسنال را از دست داد.

رامیرس دراین باره گفت:« دیدی فورواردی است که همیشه و در سخت ترین شرایط ممکن واکنش نشان می دهد. او این را با گل اولی که در اف ای کاپ مقابل تاتنهامزد و گلی که وارد دروازه بارسا کرد، اثبات کرد.این بازی، یک بازی برای گلادیاتورهاست؛ ما می توانیم بارسا را حذف کنیم. رویای ما بازی کردن در فینال مونیخ است و ما فقط 90 دقیقه دیگر تا این فینال زمان داریم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:رامیرس,عکس,چلسی,بارسلونا,
ارسال توسط مصطفی بختیاری