اسلایدر

دیمتئو : تا پایان فصل مبارزه خواهیم کرد
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو به حضور تیمش در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر خوش بین است و امیدوار است بتواند دربازی های آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی موقت تیم فوتبال چلسی پس از کسب تساوی بدون گل در برابر آرسنال و هوادارانش در مصاحبه ای بعد از بازی شرکت کرد و گفت :" سوالات زیادی درباره استراحت بازیکنان نبود ، سوال در مورد انتخاب تیمی بود که بتوانیم آرسنال را شکست دهیم. چرا که برنامه ریزی های دیوانه واری داریم."

دیمتئو ادامه داد:" بعد از انجام سومین بازیمان در شش روز گذشته از امتیازاتی که کسب کردیم راضی هستیم ، خارج از خانه برابر آرسنال بازی کردن همیشه سخت است. بازی کردن با این بازیکنان باورنکردنی بود اما آنها کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند و روحیه خوبی داشتند."

وی گفت :" اکنون بازیکن های زیادی در دسترس هستند و مصدوم زیادی نداریم و تنها زمان به ما نشان می دهد که چطور با این برنامه ریزی پیش خواهیم رفت."

سرمربی ایتالیایی چلسی گفت :" با توجه به آمار بازی ما حملات و کرنر های زیادی داشتیم و آنها هم همینطور بودند اما نتوانستیم از شانسهایمان استفاده کنیم. آنها در خانه بازی می کردند و ما خارج از خامخ ، این شرم آور است که ما در ضربات آخرمان ضعیف بودیم چرا که ما در تلاشمان خودمان را در موقعیت های خوبی قرار دادیم."

وی در خصوص مثلث دفاعی چک ، تری و کیهیل گفت :" دفاع تیم ثمره سازمان کلی تیم است اما تری و کیهیل یکدیگر را تکمیل می کنند و هر بازی که با هم بازی می کنند قوی تر می شوند."

وی در انتها گفت :" این امتیاز خوبی بود که گرفتیم و هنوز ما شانس حضور در جمع چهار تیم را دایم و چهار بازی باقی مانده است که یکی از آنها خارج از خانه خواهد بود . ما تا پایان فصل مبارزه خواهیم کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری