اسلایدر

دیدیر دروگبا 2004-2012
هواداران چلسی

خروج دیدیر دروگبا از چلسی تنها پایان یک دوران در چلسی نبود بلکه یک اتفاق عجیب و باور نکردنی بود.

مهاجم سابق مارسی در حالی به چلسی آمد که کسی از ارزش های وی در لیگ برتر انگلستان با خبر نبود.ولی وی رفته رفته از اولین گل خود به کریستال پالاس و پنالتی آخر وی مقابل بایرن مونیخ که چلسی را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد ارزش های خود را اثبات نمود و در حالی چلسی را ترک کرد که هواداران در تمام نقاط دنیا خاطرات زیادی از وی به یاد دارند.

بعضی از این خاطرات خوب و برخی بد بوده اند ولی نگاهی به دوران ورزشی وی به ما این اطمینان را می دهد که او به عنوان یک اسطوره چلسی و لیگ برتر را ترک نمود که هرگز از یادها پاک نمی شود.

 

 

دروگبا بلاخره از چلسی خارج شد اما در اوج و پس از کسب لیگ قهرمانان اروپا      

2004-05

عملکرد کلی:16 گل در 41 بازی

عناوین قهرمانی:فتح لیگ برتر انگلیس-فتح جام اتحادیه(کارلینگ کاپ)

پس از اینکه فصل پیش مارسی با موفقیت دروگبا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اکنون وی داشته ای ارزشمند برای باشگاه خود تلقی میشد.

ولی چلسی با مبلغی قابل قبول یعنی 24 میلیون پوند در اولین فصل حضور مورینیو روی نیمکت چلسی این مهاجم را به استمفوردبریج منتقل نمود و وی را جایگزین افراد بزرگی چون آدریان موتو و هرنان کرسپو نمود.

وی در اولین اردوی چلسی موفق به خودنمایی نشد و آسیب دیدگی از ناحیه ی شکم و مشکل گوارشی به مدت دوماه از میادین دور بود.

چلسی در همان فصل اول موفق به فتح لیگ برتر و اضافه کردن جام اتحادیه به افتخارات خود شد اما دروگبا همچنان در تلاش برای هماهنگ کردن خود با شرایط جدید بود و از عملکرد ضعیف خود و به ثمر رساندن تنها 10 گل در لیگ برتر اندکی احساس ناامیدی و سرخوردگی می کرد.

بهترین لحظات:به هنگام برد چلسی در کارلینگ کاپ مقابل لیورپول ، دروگبا در وقت های اضافه گلزنی و چلسی را با نتیجه ی 3-2 پیروز کرد .این یک نجات به موقع برای وی بود زیرا...

بدترین لحظات:4 روز پیش از بازی با لیورپول وی در بازی با بارسلونا به دلیل یک صحنه ی بحث برانگیز تک به تک  با ویکتور والدس از زمین اخراج شد.-بازی که داور آن مسابقه یعنی آندرس فریسک پس از آن به دلیل تهدیدات متعدد خود را بازنشسته کرد-.

دروگبا اینچنین گفت:"من میتوانم بهتر باشم.اما میدانم وقتی به اینجا آمدم باید با توجه به قیمت بالای خود انتظارات بیشتری را برآورده کنم.دوست دارم ببینم آیا مهاجم بزرگ دیگری دیوانه وار مانند کاری که فصل پیش انجام دادم از عنوان خود دفاع میکند یا خیر."

وی همچنین گفت :" "من با اینکه در گلزنی ناکام بودم اما تمام تلاش خود را برای موفق نمودن کل تیم به کار گرفتم.من فک میکنم مقداری تلاشم برای دریافت و حفظ توپ کم بوده است."

 

 

2005-06

عملکرد کلی:16 گل در 41 بازی

عناوین قهرمانی:لیگ برتر انگلستان

پس از اینکه دروگبا فصلی کم شور را پشت سر گذاشت دروگبا انتظار داشت که دومین فصل حضور خود در استمفوردبریج فصلی بهتر برای وی باشد ولی با وجود اینکه وی شروع بسیار خوبی در پیش فصل داشت ولی هرگز موفق نشد ارزشهای واقعی خود را اثبات کند.

به ثمر رساندن تنها دو گل از آغاز نوامبر تا پایان مارس یک عملکرد ضعیف برای وی محسوب میشد اما 12 گل وی در لیگ برتر نشان از پیشرفت اندک وی بود و کمک کرد چلسی از عنوان خود در لیگ دفاع کند.

البته یک مشکل شخصی هم پیش آمده بود.دروگبا این روزها به دایوینگ و شیرجه زنی معروف شده بود در حدی که برخی تاکید داشتن تمارض و بخشی از کار دروگبا است که پیش از مسابقه برنامه ریزی می شود.

هافبک سابق بولتون جی-جی اوکوچا پیش از یک بازی به صورت کاملا عمومی به داور مسابقه در مورد تمارض های دروگبا اخطار داده بود ولی با این وجود دروگبا اصرار داشت که بازی در استمفورد بریج را با تلاش و به دور از هیچگونه تمارض پیروز می شوند.

علاوه بر این دروگبا بدترین فصل خود در اروپا را پشت سر گذاشت و با ثبت کردن تنها یک گل به نام خود در طول این رقابت ها این مسابقات را به پایان برد.

بهترین لحظات:در حالی که چلسی در استمفورد بریج 1-0 از بولتون عقب افتاده بود وی در نیمه ی دوم در 9 ثانیه 2 بار گلزنی کرد و پس از وی نیز در همین مدت 9 ثانیه فرانک لمپارد نیز 2 گل به ثمر رساند تا بازی 4-1 شود و چلسی در نهایت با نتیجه ی 5-1 پیروز از میدان خارج شد.

بدترین لحظات:وی دومین گل خود در فینال در یک فصل را مقابل منچستر سیتی به ثمر رساند اما همچنان مورد تمسخر و هو کردن هواداران خود قرار گرفت.با عملکرد دروگبا در این بازی و به دست آوردن شهرت زیاد وی نشان داد که توانایی زیادی در کنترل توپ و گلزنی دارد در حالی که تصور می شد واکنش وی به حرکت ریچارد دان تمارضی بیش نبوده است.

دروگبا در گفت:"من می توان درک کنم که هنگامی بد بازی میکنم آنها از من ناراضی باشند اما من همیشه تمام توان خود را برای خدمت به کل تیم انجام میدهم و به باشگاه و پیراهن خود بیش از منافع شخصی خود احترام میگذارم"

دیدیر همچنین گفت :"این قضیه بسیار جدی است.من می خواهم رو به جلو حرکت کنم و بر تمام فشار ها و حرفهای پشت سرم فائق آیم.این چیز ها احساسات من را لطمه دار میکنند. من باشگاه میلان را تحسین میکنم اما جایی نمی روم . لیگ قهرمانان اروپا اینجا انتظار من را می کشد"

 

2006-07

عملکرد کلی: 33 گل در 60 بازی

عناوین قهرمانی:جام حذفی انگلیس-جام اتحادیه

با وجود اینکه فصل گذشته به نظر می امد دروگبا چلسی را ترک کند اما وی در استمفوردبریج ماندگار شد . در صدد فراموش کردن و جبران دو سال ناموفق گذشته ی خود بر آمد.

دروگبا همگام با اعداد

34-تعداد گلهایی که دروگبا در اروپا برای چلسی به ثمر رسانده است.این تعداد گل در تاریخ چلسی بی سابقه است.

157-تعداد تمام گلهایی که دروگبا برای چلسی به ثمر رسانده است و دروگبا را در لیست برترین گلزنان تاریخ چلسی در رتبه ی چهارم قرار داده است.

8-تعداد گلهای دروگبا در ومبلی لندن.همچنین دروگبا تنها بازیکن است که در 4 فینال جام حذفی انگلیس گلزنی کرده است.

100-تعداد گلهای دروگبا در چلسی که وی را به بیست و یکیمین بازیکن به لحاظ تعداد هت تریک تبدیل کرده است.

342-تعداد تمام بازیهای انجام داده برای چلسی.

10-جام هایی که با چلسی کسب کرده است(3 عنوان قهرمانی لیگ برتر-4 قهرمانی در جام حذفی-2 لیگ کاپ(کارلینگ کاپ و جام خیریه)-یک عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا)

به طعنه برخی تصور میکردند که با آمدن آندری شوچنکو از میلان به چلسی جایگاه دروگبا بسیار متزلزل خواهد شد اما وی بهترین فصل خود را پشت سر گذاشت و خود را ارزشمند تر از شوچنکو نشان داد.

متاسفانه اوج گرفتن دروگبا در چلسی برای وی خوش اقبال نبود و مصادف شد با شکست چلسی در دفاع کردن از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر.

دروگبا در این فصل اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند و اولین هت تریک خانگی را نیز انجام داد همچنین با زدن 20 گل عنوان کفش طلایی لیگ برتر را از آن خود نمود.

بهترین لحظات:دو بار بهترین بازیکن فینال شناخته شد.زدن دو گل در کارلینگ کاپ مقابل آرسنال چلسی را از شکست نجات داد.اما بهترین عملکرد وی در فینال جام حذفی انگلیس بود که برای اولین بار در استائیوم ومبلی جدید انجام شد.دروگبا با زدن یک گل در وقت های اضافه چلسی را قهرمان کرد.

بدترین لحظات:او از شروع مارس تا پایان فصل تنها 2 گل به ثمر رساند و در این مدت چلسی قهرمانی لیگ برتر را از دست داد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست لیورپول حذف شد.

دروگبا اینجنین گفت:" اگر فکر میکردم باشگاه تلاشی برای کسب عناوین متعدد ندارد مطمئنا اینجا را ترک میکردم.من 29 سال سن دارم و فرصت زیادی برای من باقی نمانده است که بخواهم شکست بخورم.من در واپسین فرصت های خود به سر میبرم"

"اکنون زمان تصمیم گیری نهایی است که در چلسی بمانم یا خیر.من دوست دارم دنیاهای دیگری را کشف کنم و ببینم زندگی فوتبالی در خارج از انگلیس چگونه است."

پایانی مساعد:دروگبا موفق شد چلسی را قهرمان جام حذفی کند.

 

2007-8

عملکرد کلی:15 گل در 32 بازی

عناوین قهرمانی:بدون جام

همان موقعی که دروگبا جایگاه خود در استمفورد بریج را تثبیت کرده بود روزهای بد گذشته به سراغ وی آمدند.

با توجه به اینکه دروگبا در فورم خوبی بود گلهای خوبی برای چلسی به ثمر میرساند اما در سپتامبر خبر شوکه کننده ی اخراج مورینیو دروگبا را سردرگم کرد و در همین موقع بود که فصل فاجعه بار چلسی بدون کسب هبچگونه عنوان قهرمانی به پایان رسید.

عمل جراحی زانو و رقابت های جام ملت های آفریفا باعث شد که دروگبا از شروع دسامبر تا مارس تنها یک بار در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس برای چلسی به میدان برود  و کمترین میزان بازی خود در یک فصل را برای چلسی انجام دهد.

دروگبا باز هم در یک فینال مهم گلزنی کرد آن هم گل ابتدایی در بازی تاتنهام از روی یک ضربه آزاد خیره کننده اما گل دروگبا برای چلسی فایده ی چندانی نداشت و تاتنهام موفق شد تا نتیجه را جبران کند و سهم به سزایی در رقم خوردن فصل فاجعه بار چلسی ایفا کند.

بهترین لحظات:بلاخره چلسی از لیورپول انتقام گرفت و این تیم را در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از گردونه ی رقابت ها خارج کرد.دروگبا در این بازی دو بار گلزنی کرد و باعث شد چلسی ارتش قرمز آنفیلد را با نتیجه ی 4-3 حذف کند و فینال در مسکو به مصاف منچستر یونایتد برود.

بدترین لحظات:تنها چند روز پس از اینکه چلسی در آخرین مسابقه ی خود قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد اتفاق ناراحت کننده تری در فینال لیگ قهرمانان اروپا رخ داد.دروگبا به دلیل خطا روی نمانیا ویدیچ از زممین مسابقه اخراج شد و شیاطین سرخ در پنالتی ها جام را از آن خود نمودند.

دروگبا گفت:"حکم اخراج ژوزه برای من بسیار سخت بود.من نمیتوانستم ببینم که با بی رحمی وی از کار برکنار شد.در واقع در حال حاضر من نگرانی های زیادی با خود به همراه دارم که حتی در رویا هم این همه نگرانی را تجربه نکرده بودم.

"من تصمیم به ترک چلسی گرفته ام.حرمت های زیادی شکسته شده است.اوضاع در رختکن چلسی اصلا خوب نیست"

 

 

2008-09

عملکرد کلی:14 گل در 42 مسابقه

عناوین قهرمانی:جام حذفی انگلیس

بیشتر فص برای دروگبا فاجعه محسوب میشد چرا که زیر نظر لوییز فیلیپه اسکولاری سرمربی جدید چلسی بسیار بد از دروگبا بازی گرفته می شد.

دروگبا زیر نظر این مربی برزیلی تنها 3 بار گلزنی کرد و با وجود محدودیت وی به علت آسیب دیدگی زانو وی جایگاه خود در ترکیب را تسلیم نیکولاس آنلکا کرد.این قضیه تا دسامبر به طول انجامید و در این حین بود که دروگبا اولین گل خود در لیگ برتر را مقابل وست برومویچ به ثمر رساند.

آمادگی تیمی چلسی نیز به صورت نگران کننده ای کاهش یافته بود و . اسکولاری در فوریه از باشگاه اخراج شد که باشگاه به سرعت به مدعیان قهرمانی بپیوندد.

به مجرد اینکه گاس هیدینگ به عنوان مربی موقت چلسی انتخاب شد دروگبا به فرم مطلوب خود بازگشت و در این سه ماه باقی مانده از رقابت ها 11 گل به ثمر رساند و چلسی در تمام این مدت تحت رهبری این مربی هلندی تنها یک شکست را تجربه کردند.

شکست مقابل تاتنهام ناراحت کننده بود ولی اتفاق دردناک اصلی حذف بحث برانگیز و ناجوانمردانه ی چلسی در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بلرسلونا بود.

دروگبا با 4 بازی محرومیت از سوی یوفا روبرو شد(بعدا طبق درخواست وی به 3 جلسه کاهش یافت) هنگامی که به علت عصبانیت پس از سوت پایان مسابقه کلمات "این یک رسوایی ... است " در حالی تکرار کرد که به سمت داور رفته بود و رو به دوربین پخش زنده با عصابیت ادا کرد کارت قرمز را از تام هنینگ اوربو دریافت کرد.

هنگامی که برای فصل بعد کارلو آنچلوتی مربی نام آشنای ایتالیایی سمت سرمربیگری چلسی را قبول کرد دروگبا به قرارداد خود متعهد ماند و در استمفوردبریج ماندگار شد.

بهترین لحظات:هنگامی که در فینال جام حذفی انگلیس چلسی از اورتون 2-1 عقب بود دروگبا گل مساوی چلسی در این بازی را یه ثمر رساند و از شکست نجات داد.

بدترین لحظات:بیشتر روزهای مربیگری اسکولاری برای دروگبا بد بود اما بدترین ان بازی در کلاج در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود که چلسی آن بازی را با نتیجه ی تساوی به پایان برد و دروگبا تنها پس از مدت کوتاهی پس از رهایی از مصدومیت زانو باز هم از همان ناحیه آسیب دید.

دروگبا گفت:"هنگامی که اسکولاری شروع به سرزنش بازیکن ها کرده بود بسیار حس بدی داشت.هنگامی که 24 نفر تیم اشتباه میکردند وی تمام تقصیر هارا به گردن یک نفر می انداخت.چگونه یک بازیکن به تنهایی می تواند مسئول چندید هفته باخت و از دست دادن امتیاز باشد؟

"اگر بر طبق گفته ی اسکولاری من به اندازه ی آبرامویچ در باشگاه قدرت داشتم اکنون مورینیو نباید اینجا می بود؟(اشاره به حرف اسکولاری که اعلام کرده بود دروگبا مورد حمایت مالک چلسی است.)

 

 

2009-10

عملکرد کلی:37 گل در 44 بازی

عناوین قهرمانی:لیگ برتر انگلیس-جام حذفی انگلیس

بی شک این فصل که چلسی برای نخستین بار یک دبل تاریخی انجام داد و و جام حذفی و لیگ برتر را فتح کرد بهترین فصل دروگبا در چلسی بود.

زیر نظر آنچلوتی دروگبا در 33 بازی در لیگ برتر 29 گل به ثمر رساند و علاوه بر دو مدال قهرمانی در لیگ و جام حذفی موفق به کسب کفش طلای انگلستان نیز شد.

دروگبا هرگز بیش از 3 مسابقه ی پیاپی بدون گلزنی را در این فصل تجربه نکرد و در بازی پایانی چلسی در لیگ و در پیروزی 8-0 چلسی مقابل ویگان وی هت تریکی چشک نواز انجام داد.

تنها یک هفته بعد وی باز هم در فینال جام حذفی گلی زیبا از روی ضربه ی آزاد به ثمر رساند و چلسی با این تک گل با نتیجه ی 1-0 مقابل پورتسموث به پیروزی رسید.

چیزی که این فصل را برای دروگبا برجسته میکند دروگبا در حالی این تعداد گل به ثمر رساند که تمام ژانویه را به دلیل شرکت در مسابقات جام ملت های آفریقا از دست داد.

وی از خود توان گلزنی بالایی به نمایش گذاشت و نفوذ های وی از جناح میانی در کنار حمایت آنلکا و مالودا آنقدر برجسته بود که آنچلوتی از وی به عنوان بهترید در دنیا یاد کند.

بهترین لحظات:گل زیبای دروگبا در مقابل منچستر یونایتد که دقایقی بعد به علت گلزنی منچستر یونایتد (ماکدا بازیکن جوان منچستر روی سانتر نانی با دست گل زد) گل پیروزی بخش چلسی شناخته شد و چلسی با این پیروزی 2-1 به صدر جدول رده بندی بازگشت.

بدترین لحظات:چلسی در دور یک هشتم نهایی در مجموع با نتیجه ی 3-1 و طی بازی ای بحث بر انگیز از لحاظ داوری از گردونه ی این رقابت ها خارج شد.در بازی برگشت قهرمان همان دوره زیر نظر مورینیو با نتیجه ی 1-0 در استمفوردبریج پیروز شد و دروگبا پس از برخورد با تیاگو موتا از زمین اخراج شد.

وی گفت:"با اینکه 31 سال سن دارم ولی احساس جوانی میکنم.من دوست دارم دوندگی کنم و به هیچ عنوان احساس خستگی نمیکنم.من میخواهم تمام تلاشم را انجام دهم تا دویستمین گل خود را برای چلسی به ثمر برسانم.اگر در سلامت کامل به سر ببرم و مصدوم نشوم می توانم این مهم را انجام دهم"

"حتی اگر این کار را نیز انجام دهم دوست دارم عناوین دیگری برای خود و باشگاه کسب کنم که مهمترین آنها لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا است"

 

 

2010-11

عملکرد کلی:13 گل در 46 بازی

عناوین قهرمانی:بدون کسب جام

پس از به پایان رساندن یک فصل رویایی با یک دبل تاریخی در این فصل چلسی به شدت افت کرده بود و دروگبا نیز دروگبای همیشگی نبود.

آنچلوتی در تابستان تلاش کرد نفرات اضافی تیم را از تیم کنار بگذارد ولی این کار چلسی را دچار مشکلات فراوان کرد تا حدی که در نیم فصل چلسی دچار افتی شدید شد.

تعداد گلهای دروگبا به هیچ عنوان مناسب نام وی نبودند ولی شاید یکی از بهترین فصل های دروگبا به لحاظ خلق موقعیت رو دروازه ی حریفان بود.

آمدن تورس به چلسی آن هم با مبلغ 50 میلیون پوند آینده ی دروگبا در چلسی را در پرده ای از ابهام فرو برد.اما مهاجم سابق لیورپول با تمام تلاشی که میکرد و در حملات بسیار مفید و سازنده واقع میشد اما موفقیت چندانی در امر گلزنی از خود نشان نداد.

ایمان موجود در وی نیز گاهی خود را نمایان می ساخت. وی در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر گلزنی کرد اما باز هم موفق نشد جلوی این را بگیرد که یک بار دیگر شیاطین سرخ چلسی را حذف کنند گرچه این پیروزی انها با حرف و حدیث های داوری همراه بود.

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد دروگبا با چلسی باقی مانده بود و در پایان فصل انچلوتی از کار برکنار شد باز هم آینده ی دروگبا در چلسی با سوالاتی همراه شد.

بهترین لحظات:در روز شروع لیگ برتر چلسی 6-0 وست برومویچ البیون را در هم کوبید و در آن بازی دروگبا بار دیگر هت تریک خود را  به نمایش گذاشت.در آن زمان مربی فعلی چلسی یعنی روبرتو دی متئو هدایت وست بروم را برعهده داشت.

بدترین لحظات:پس از شروع درخشان دروگبا در لیگ وی در ماه اکتبر به دلیل بیماری مالاریا بخش نسبتا زیادی از بازیهای لیگ را از دست داد.

دروگبا اینچنین گفت"من بارها گفتم و باز هم میگویم.این امری عادی است که باشگاه مهاجم جدید بخرد چرا که ما جاه طلب هستیم و به فکر فتح لیگ قهرمانان اروپا هستیم.من بسیار خوشحال هستم چرا که طرفداران میدانند من 100% به باشگاه وفادار هستم و این مهمترین چیز است."

 

 2011-12

عملکرد کلی:13 گل در 35 بازی

عناوین قهرمانی:لیگ قهرمانان اروپا-جام حذفی انگلیس

تمام فیلمنامه نویسان هالیوودی در حال برنامه ریزی برای به قلم راندن اخرین فصل دروگبا در چلسی بودند.سن بالای دروگبا باعث شد که در شروع فصل تورس به جای او به میدان برود.

اما پس از اینکه مهاجم اسپانیایی چلسی همچنان در گلزنی ناکام بود سرمربی جدید چلسی آندره ویلاس بوآس اعتماد خود به تورس را از دست داد و در ماه اکتبر دروگبا به ترکیب اصلی بازگشت.

به هر حال در ماه فوریه در حالی که چلسی عملا شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشت و در آستانه ی حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود از سمت خود برکنار شد.

پس از روی کار آمدن دی متئو به عنوان مربی موقت چلسی همه چیز در تیم به یکباره تغییر کرد و در پایان فصل دروگبا حاصل تمامی تلاشهای خود را به یکباره دریافت نمود.

هر 4 گل پایانی دروگبا برای چلسی با شکوه بود.تاتنهام و بارسلونا هردو قربانیان ستاره ی 34 ساله بودند.تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

سپس وی در پیروزی 2-1 برابر لیورپول در فینال جام حذفی یک بار دیگر در فینال جام حذفی گلزنی کرد و دوران خود در جام حذفی انگلیس را با شکوه به پایان رسانید.

اینچنین گفته می شود که در بازی پایانی چلسی که مهمترین بازی در تاریخ چلسی بود یعنی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام وی همچنان بالاتر از فرناندو تورس احیا شده به عنوان مرد شماره یک زمین قرار گرفت.

بهترین لحظات:گلزنی در بهترین زمان ممکن.یک گل دیر هنگام و تساوی بخش از دروگبا و زدن اخرین پنالتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ را مغلوب کرد و چلسی موفق شد با درخشش وصف ناشدنی دیدیر دروگبا اولین بار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

بدترین لحظات:در اوایل فصل دروگبا در دربی لندن مقابل کویینز پارک رنجرز پس از بوسینگوا از بازی اخراج شد و چلسی 9 نفره به بازی ادامه داد.

دروگبا اینچنین می گوید:"ما در حالی از سد بارسلونا عبور کردیم که نسبت به 2009 بسیار ضعیف تر شده بودیم.فوتبال بسیار جالب است.من به یاد دارم که در ماه نوامبر بواس به من گفته بود ما لیگ قهرمانان را فتح خواهیم کرد.

من پاسخ دادم:"خیالاتی شده ای؟ما افت کردیم و بسیار ضعیف شده ایم.دیگر ان تیم قدرتمند گذشته نیستیم. این غیرممکن است"در پایان با اوج گرفتن بازیکنان با تجربه ی تیم همراه من و لمپارد ما موفق شدیم."

 دروگبا موفق شد با ضربه ی پایانی خود جامی را بدست بیاورد که چلسی مدت ها بدنبال ان بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:دیدیر دروگبا 2004-2012,
ارسال توسط مصطفی بختیاری