اسلایدر

هازارد از خانواده اش می گوید
هواداران چلسی

هنگامی که ادن هازارد پس از پشت سر گذاشتن تور امریکا به کمپ تمرینی کوبهام باز گردد،چهره ای بسیار آشنا به پیشواز وی خواهد رفت.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ادن هازارد دو هفته را برای خو گرفتن با تیم جدیدش در امریکا سپری کرد و چهار بازی برای چلسی انجام داد.در همین زمان  بود که چلسی برادر جوان وی،تورگان هازارد را به خدمت گرفت.

تورگان که هم اکنون 19 سال سن دارد تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را همراه با تیم زیر 21 ساله های باشگاه سپری کرد.تورگان هازارد در فصل گذشته توانست به تیم اول لنس راه پیدا کند و در لیگ 2 فرانسه به میدان رود.

شباهت هایی بین تورگان و ادن وجود دارد.برای مثال هر دوی آن ها دوران کودکی و نوجوانی خود را در تیم توبیزه ی بلژیک سپری کرده اند.با این حال آن ها تفاوت هایی نیز دارند.از جمله سبک بازیشان که ادن هازارد معتقد است یکسان نیست.

ادن هازارد گفت : "برادرم با من یکی نیست.زیرا که او برخلاف من دریبل های فراوانی نمی زند.او از آن نوع بازیکنانی است که بیشتر پاس می دهند و از کناره ها حرکت میکنند.تورگان می تواند به عنوان مهاجم کناری نیز بازی کند.اما بهترین پست برای او هافبک میانی است."

ادن ادامه داد : "با این که ما هر دو در توبیزه بوده ایم اما هرگز با هم در یک تیم بازی نکرده ایم.بنابرین امیدوارم که من می توانم به زودی در کنار برادرم در تیم ملی بلژیک و همچنین چلسی بازی کنم."


پدر این دو فوتبالیست بوده است و مادرشان نیز در بالاترین سطح فوتال داخلی بلژیک بازی کرده است.

هازارد در مورد پدرش گفت : "پدرم یک سال به عنوان مربی در کنارم بود.همچنین بعد ها نیز مرا دنبال می کرد.اما این بار نه به عنوان یک مربی،بلکه به عنوان یک هوادار هوای مرا داشته است.او پس از هر بازی با من صحبت می کند و نکات مثبت و منفی را به من گوشزد می کند."

با توجه به پیشینه ی خانواده ی هازارد شانس فوق العاده شدن ادن و تورگان بسیار زیاد است.اما این همه ی ماجرا نیست!دو پسر دیگر به نام های کایلیان و اتان نیز در خانواده ی هازارد وجود دارند.

ادن هازارد در مورد دو برادر دیگرش گفت : "یکی از آن ها در تیم جوانان لیل بازی می کند و دیگری در بلژیک فوتبال خود را پیگیری می کند.ولی او واقعا کوچک است.او برای اولین بار مزه ی فوتبال را چشیده است پس ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه می شود."

از ادن پرسیده شد : حالا کدامیک از این چهار برادر در دراز مدت بهتر از بقیه خواهد شد؟

هازارد با لبخند گفت : "در پایان دوران بازیگریمان مشخص می شود.خواهیم دید که چه کسی موفقیت های بیشتری کسب می کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب: هازارد از خانواده اش می گوید,
ارسال توسط مصطفی بختیاری