اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 24
هواداران چلسی

شکی نیست که فصل ۲۰۱۱/۲۰۱۲ برای کهیل فراموش نشدنیست و آن را برای همیشه در قلب خود نگاه خواهد داشت.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، کیهیل در ژانویه و در زمان نتیجگیری‌های ضعیف به چلسی پیوست و اولین بازی‌ خود را مقابل منچستر یونایتد انجام داد،در آن بازی چلسی در یک دورهٔ زمانی‌ با نتیجهٔ ۳-۰ از حریفه خود پیش افتاده بود.

کهیل در بخت ۳-۱ مقابل ناپلی نیز در ترکیب تیمش قرار داشت.از آن بازی می‌توان به عنوانه یک بازی تمرینی و یک هشدار برای کهیل یاد کرد.

با این حال با مصدومیت جان تری،کهیل زمان بیشتری را برای بازی‌ کردن پیدا کرد و همکاری او با لوئیز در قلب خط دفاعی روز به روز در حال رشد بود.در کنار این همکاری وی توانست برای تیمش گ‌ل بزند و به خطّ حمله نیز کمک کند

جان تری از مصدومیت بازگشت،اما این بار نوبت لوئیز بود که مصدوم شود.با این اتفاقات جایگاه کهیل در خطّ دفاع چلسی مستحکم شد و بازی‌‌های درخشانی با لباس چلسی انجام داد.شاید بهترین بازی او را بتوان پیروزی مقابل بارسا در استمفردبریج نامید.

در بازی برگشت مفابل بارسا نوبت مصدومیت کهیل سر رسید.با این مصدومیت او ۱ ماه خانه نشین شد و فینال جام حذفی را از دست داد

با این حال فصلی درماتیک برای کهیل رقم خورد.کسی‌ که در آغاز فصل با چنگ و دندان بولتون را همراهی میکرد و همواره خطر سقوط را در سر داشت،در فینال لیگ قهرمانان ۱۲۰ دقیق بعضی‌ کرد و توانست نقش مهمی‌ در این قهرمانی داشته باشد

آمار کیهیل
بازی ها : 16 + 3
گل ها : 2
پاس گل ها : 1
زمان حضور در میدان : 1596


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 24,
ارسال توسط مصطفی بختیاری