اسلایدر

تورس و اميدواري به گلزني در فينال يورو
هواداران چلسی

فرناندو تورس اعلام کرد که اميدوار است روند گلزني‌اش را تا فينال يورو ادامه دهد.

فرناندو تورس، ستاره خط حمله تيم ملي اسپانيا بعد از ديدار دوستانه تيمش مقابل کره جنوبي که با برد 1-4 ماتادورها به پايان رسيد خوشحال به نظر مي رسيد.

تورس درپايان اين ديدار که در شهر برن سوئيس برگزار شد، به خبرنگاران گفت:« احساس خيلي خوبي دارم. در تمرينات هم خوب بودم و با انگيزه و اشتياق فراواني تمرين مي کردم. حس خوبي دارم. چند روز پيش هم در کنفرانسي خبري اين را گفته بودم و در بازي مقابل کره هم همه چيز خيلي خوب پيش رفت. خيلي وقتها، زماني که از روزهاي آرماني بدور هستي و چالشي بزرگ را روبرويت مي بيني، ارزيابي بهتري از خودت داري. اين همان چيزي است که براي من هم اتفاق افتاد. مي دانم که اين پاداش تلاشهايم است و تلاش مي کنم که از تک تک دقايق حضورم در ميدان لذت ببرم.»

تورس ادامه داد:«مي خواهم که گلهايم به تيم ملي کمک کنند. اميدوارم که بتوانم گلزني ام را در فينال جشن بگيرم و زماني که رقابتهاي يورو به پايان مي رسد، فقط رائول و ال گواخه در ليست برترين گلزنان تاريخ اسپانيا بالاي من باشند. من لحظات خيلي سختي را سپري کرده ام و الان روزهاي خوبي دارم.»

او درمورد ترکيب احتمالي تيم دل بوسکه گفت:« مي توانيم با يک مهاجم و يا با دو مهاجم بازي کنيم و يا حتي بدون مهاجم. همان طور که بارها گفته ايم، مهم اين است که شرايط مختلف را بررسي و مورد آزمايش قرار دهيم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:تورس و اميدواري به گلزني در فينال يورو,
ارسال توسط مصطفی بختیاری