اسلایدر

هازارد چلسی را انتخاب می کند؟
هواداران چلسی

هازارد در آخرین صحبت هایش گفت که به یکی از سه تیم چلسی ،منچستر یونایتد و یا منچستر سیتی می رود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، ادن هازارد بازیکن طلایی تیم لیل فرانسه در مصاحبه ای با اچ ال ان گفت :" تصمیم من به پستم و اینکه چقدر می توانم بازی کنم بستی دارد."

وی ادامه داد :" آن تیم می تواند منچستر سیتی ، منچستر یونایتد و یا چلسی باشد. هیچ کسی نمی تواند بگوید که باید بین سه باشگاه برتر انتخاب کند."

با توجه به دو تیم منچستر یونایتد و چلسی که در تابستان امسال می خواهند تیم جدیدی را بسازند می تواند و اینکه منچستر سیتی نیز می خواهد تیم قهرمان لیگ برتر شده اش را ترمیم کند تا به موفقیت های اروپایی برسد ، هازارد بر سر سه راهی بزرگی قرار دارد و مشخص نیست کدام باشگاه را برای آینده اش انتخاب می کند.

چلسی که با جدایی دروگبا و کالو موافقت کرده است می خواهد هازارد را جایگزینی برای آنها جذب کند ، از سوی دیگر منچستر یونایتد نیز با جدایی اوون و برباتوف مخالفتی نکرده است و می خواهد هازار را جانشینی مطمئن برای آنها داشته باشد.

هازارد در مصاحبه اش گفت :" من خوشحالم که برای شیاطین سرخ ( بلژیک ) بازی می کنم و در به عنوان شماره 10 واقعی در بهترین شرایط هستم."

وی ادامه داد :" من نمی دانم که چه زمانی درباره باشگاه آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:هازارد چلسی را انتخاب می کند؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری