اسلایدر

هازارد به چلسی نزدیک شد
هواداران چلسی

مدیر برنامه های ادن هازارد عنوان کرد که شرایط چلسی،منچستر یونایتد و منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن این مهاجم بلژیکی پذیرفته شده است.اما هم چنان به طور صریح از مقصد بعدی وی پرده بر نداشته است.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ادن هازارد بازی آخرش در لیگ فرانسه را با هتریکی دیدنی در پیروزی 4-1 لیل مقابل نانسی به پایان رساند.

به نظر میرسید که هازارد راهی یکی از دو تیم شهر منچستر شود.از این رو این دو تیم نبردی تنگاتنگی با یکدیگر برای به خدمت گرفتن این مهاجم 21 ساله داشتند.با این حال پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان هازارد عنوان کرد که این مسئله او را مردد کرده و ممکن است سر از استمفوردبریج در آورد.

چلسی برای جلو زدن از دو رقیب دیگر خود، پیشنهاد 200 هزار پوند دستمزد هفتگی را به هازارد داده بود.اما مدیر برنامه های این بازیکن آینده دار اعلام کرد که شرایط و پیشنهادات هر سه باشگاه پذیرفته شده است.

به نقل از "دیلی تلگراف" جان بیکو(مدیر برنامه های هازارد) گفته : "مدت زیادی به انتقال او نمانده است.ما با همه ی باشگاه های خواستار او به توافق رسیده ایم.ادن به من گفت که میخواهد این مسئله را تا قبل از 2 ژوئن حل کند.او پس بازی تیم ملی کشورش با مونته نگرو و سپس انگلستان تصمیمش را خواهد گرفت.سپس با ذهنی آزاد به تعطیلات تابستانی میرود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:هازارد به چلسی نزدیک شد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری